آخرین اخبار
کد مطلب: 146535
مسئله آب خانميرزا از بحران گذشت/لردگان و خانميرزا در حصار آب اما تشنه
تاریخ انتشار : 1399/11/18 09:16:56
نمایش : 830
نماينده شهرستان خانميرزا در شوراي اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: موضوع آب خانميرزا از بحران گذشته و زنگ خطر آن در چله زمستان به حالت هشدار براي تابستان سال آينده درآمده ، لردگان و خانميرزا در حصار آب هستند اما تشنه آب.
به گزارش سلام لردگان؛ به نقل از  جهانبين نيوز؛ اکبر منصوري نماينده شهرستان خانميرزا در شوراي اسلامي استان در نشست اعضاي شوراي اسلامي استان چهارمحال و بختياري با مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان  ضمن تبريک ايام اله دهه فجر و ابراز خرسندي از ادغام مجموعه شرکت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي گفت: اين موضوع را مردم به فال نيک گرفته چرا که ميتوان از ظرفيت آب شهري در مسير توسعه زير ساخت هاي روستايي تزريق و خلا ها را پر کرد.
 
منصوري خاطر نشان کرد: مديران مي توانند از جامعه شورايي در امور اجرايي کمک گرفته و ظرفيت هاي بالقوه را به ظرفيت هاي بالفعل تبديل کنند.
 
نماينده شهرستان خانميرزا در شوراي استان تصريح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان نگاه خود را به سمت و سوي روستاها تمايل دهد زيرا با توجه به بافت روستايي شهرستان ميتوان بسياري از مشکلات مردم را  رفع کرد.

وي با اشاره به اينکه موضوع آب خانميرزا از بحران گذشته و زنگ خطر آن به حالت هشدار براي تابستان سال آينده  درآمده  گفت: متاسفانه  شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در حصار آب هستند اما تشنه آب؛ مردم اکثر روستاهاي خانميرزا خصوصا ده صحرا مرادان ، سلح چين ،دهنو باغ بهزاد، مجتمع جوانمردي و تنگکلوره  و۰۰ يا آب ندارند  يا از آب شور استفاده ميکنند .

منصوري بيان داشت: همچنين موضوع انتقال آب کره بس به سراب تبديل شده و نياز به اعتبارات ملي ودست ياري مسئولين استاني و ملي را مي‌طلبد.

  وي خاطر نشان کرد: مشکل تامين اب شرب بخش ارمند روستاهاي مسن بوگر و خود شهر ارمند با توجه به موقعيت گرمسيري بودن منطقه در حال حاضر جديست و مشکلات عديده اي وجود دارد و  نياز مبرم به آب دارند و متاسفانه مطالبات پرداخت نشده آبداران منطقه مزيد بر علت جهت ارايه خدمات به روستاها شده که لازم به يک تصميم جدي و کارشناسي دارد.

منصوري در پايان از مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان حضور در شهرستان خانميرزا و بررسي ميداني و اخذ تصميمات اساسي را خواستار شد گفت: جامعه شورايي و دهياران آمادگي کامل خود را جهت هر گونه همکاري و حل مشکلات مردم در کنار مسئولين را اعلام کرد.
 
پايان پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس